:)

Saturday, February 4, 2012

Díj(ak) :) első - második, sőt egyből 3! :)

Sziasztok! :)

Az utóbbi három napban 3 díjat is kaptam. Volt olyan megtiszteltetésben részem, hogy ZoÉMono98 és Szancsu is díjat adott nekem. Szeretném ezúton is megköszönni, hogy Rám gondoltak. (Mindegyik díj ugyanaz, úgyhogy a hármat egyszer jeleníteném csak meg :))



Itt szeretném még elmondani, milyen hálás vagyok minden egyes olvasómnak, akár pipálnak, akár kommentelnek, akár csak betévednek hozzám, de nem hagynak nyomot. :) Ezt a díjat Nekik/Nektek köszönhetem! :)

Szabályok:
1.Tedd ki a képet a blogodra!
2.Köszönd meg annak, akitől kaptad a díjat!
3.Írj le 6 dolgot magadról!
4.Küldd tovább 5 blog írónak, linkkel együtt!
5.Hagyj megjegyzést a blogjukon!





Nos, az első két pontot teljesítettem.

3)
- mostanában az életemet/életünket férjemmel a babavárás teszi ki, és nagyon élvezzük a tervezgetést, a babaruha nézést, ahol általában elolvadunk és alig várjuk, hogy megszülessen a pici.
- nagyon szerencsésnek tartom magam, harmonikus kapcsolatom van az anyósommal, és ezt férjem ugyanúgy elmondhatja magáról! :)
- nem tudok kacsintani
- sokat beszélek :)
- imádom a lakberendezést, saját lakásunk csinosítgatásást
- kiraktunk egy 9 000 darabos puzzle-t :)

4.) Akiknek továbbküldöm : (abc sorrendben, a linken találjátok a díjazott történetet, amelyet sok szeretettel ajánlok figyelmetekbe! :) )









Puszi,


Gabi

3 comments:

  1. Köszönöm szépen! Annyira aranyos vagy! :) Pusza: Szasza

    ReplyDelete
  2. Nagyon szépen köszönöm. <3 Aranyos volt tőled. :D
    Puszi:Renée

    ReplyDelete